Buikspieren, een platte buik en vet verbranden. Negen tips!

Buikspieren, een platte buik en vet verbranden. Negen tips!

Man of vrouw, de ogen zullen altijd gericht zijn op mooie strakke buikspieren . Om die blikken van bewondering te verdienen of om je strakke buikspieren te behouden zullen er bepaalde dingen moeten gebeuren, en andere zaken gelaten moeten worden.  Volg deze negen belangrijke tips, en je zal die ijzersterke buikspieren ontwikkelen die je  altijd al wilde.

1. Volg een hoog-eiwit, laag koolhydraat dieet



Je dieet is essentieel in het opbouwen van een slanke lichaamsbouw. Het is belangrijk om 4 tot 6 kleine maaltijden per dag te consumeren,  dit helpt om de snelheid van je stofwisseling om te zetten in  een ongelooflijk snel tempo. Alhoewel er veel verschillende theorieën over het aantal maaltijden per dag zijn, zal  het eten van meerdere en wat kleinere  maaltijden per dag de gemiddelde persoon helpen om niet te veel te eten en het zal de  trek naar eten doen wegnemen. Samen met het eten van kleinere  maaltijden,  zult je het meest van koolhydraten als eerste in de ochtend bij je ontbijt moeten consumeren om je de hele dag door energie te geven.

2. Volg  een consistent cardio en krachttraining programma.

Dit zal je helpen om vet te verbranden gedurende de dag. Trainen met gewichten helpt je om calorieën te verbranden na de training en gedurende de dag, terwijl cardio calorieën verbrandt tijdens de training. Een combinatie van cardio en krachttraining is de optimale manier voor vetverbranding  en om slank te blijven.

3. Drink veel water

Als je lichaam voldoende vocht heeft , zal de snelheid van vet verbranden optimaal zijn. Om de snelheid van je stofwisseling te verhogen, moet je minstens 6 tot 8 glazen water per dag drinken. Vergeet niet: hoe minder water je drinkt, hoe trager je stofwisseling zal zijn en hoe meer water je drinkt, hoe sneller je stofwisseling zal zijn.

4. Wijzig je buikspier training

Er is niet een specifieke buikspier programma dat beter werkt dan alle anderen, maar het veranderen van je buikspier oefeningen zal de resultaten maximaliseren. Sommige van de gemeenschappelijke oefeningen zoals crunches, ouderwetse sit-ups, been raisess en sprinten, zijn zeer geschikt voor het opbouwen van de buikspieren. Het is belangrijk te onthouden dat je buikspieren de meest ontwikkeling tonen door middel van verandering om stilstand in de ontwikkeling tegen te gaan.

5. De waarheid  en mythen begrijpen over buikspieren

We hebben allemaal buikspieren. Helaas zullen sommige van ons harder moeten werken dan anderen om die zichtbaar te bereiken. 1.000 sit-ups per dag doen is niet de manier om je six-pack tevoorschijn te toveren, maar door te zorgen dat je lichaamsvet zeer laag zal is zullen je buikspieren verschijnen. Voor een man is het zo dat hij ongeveer op 12 procent lichaamsvet en lager moet zitten om zijn buikspren te kunnen zien. Voor een vrouw ongeveer 14 procent  en lager. Als  je je lichaamsvet tot die niveaus krijgt, zal je je buikspieren beginnen te zien.

6. Ontbijt altijd

Een gezond ontbijt is de belangrijkste maaltijd voor een reden – het geeft je stofwisseling een boost voor de hele dag. Eet niet zomaar een ontbijt, dat wel. Was je van plan een muffin te eten, sla dan de muffins over en kies voor eiwitten, gezonde vetten en complexe koolhydraten.  Met nadruk op eiwitten. Met eieren zit je altijd goed.

7. Wees bewust in het aantal keer trainen van je buikspieren

Het is belangrijk voor de beginnende en iets gevorderde liefhebber om de buikspieren minstens drie keer per week te trainen. Voor de gevorderde sportschool goeroe, is om de dag de buikspieren trainen de juiste manier om goed op te bouwen. Ik zou minimaal 3 of 4 buikspier oefeningen doen, met 25 tot 30 herhalingen per set. De rust tussen elke set moet ongeveer 30 tot 45 seconden zijn. Met deze minimale rust zal je je buikspieren voelen branden. . Zo niet, dan doe je de  oefening niet goed. Spieren groeien wanneer je ze volledig uitput. De enige manier om dat te doen is door vermoeidheid heen te bijten bij het doen van een bepaalde oefening.

8. Laat je niet verleiden tot het eten van suiker, zetmeel en zout.

En blijf ook ver  van voedingsmiddelen die rijk zijn aan ongezond vet en veel koolhydraten. Al deze dingen kunnen bijdragen aan een hoog gehalte aan vet en voorkomen dat je buikspieren uit de slaapstand tevoorschijn komen. Het is niet erg  om suiker, zout of zetmeel te consumeren, maar met mate.

9. Uitvoeren van verschillende cardio oefeningen.

Cardio helpt je vet te verliezen. Er zijn verschillende cardio oefeningen die je kunt doen. Lange afstand lopen, sprinten, zwemmen, traplopen, fietsen, loopband, etc. Bonus: Ze helpen allemaal op verschillende manier voor het krijgen van buikspieren.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *