Voedingsschema + een beetje inspiratie

Voedingsschema + een beetje inspiratie

Ik mag graag het Internet afspeuren naar de laatste noviteiten op fitness gebied. Vaak kom je de meest afgetrainde lichamen tegen en denk je; hoe dóen ze dat? Het volgende verhaal van Christine Espinoza kan je lezen op Bodybuilding.com. Deze dame heeft een enorme transformatie ondergaan in slechts 3 maanden! De dame in kwestie heeft behoorlijk wat gesport en een erg strak dieet gevolgd om het resultaat te bereiken. Voor mij een echte inspiratie! Maar natuurlijk valt er ook wat te leren van de transformatie die Christine heeft doorgemaakt in 3 maanden. Wat zeer handig is, is het voedingsschema wat aan het einde van de pagina staat.

Het volgende eetschema bestaat uit 6 maaltijden per dag.



Maaltijd 1; vóór de ochtend cardio sessie

  • Eiwitten: 4 (het geel eet je dus niet)
  • Spinazie: 1 hand vol
  • Havermout met kaneel en wat zoetstof.
  • Koffie: 1 kopje, zonder melk of suiker

Maaltijd 2

  • Whey shake bestaande uit anderhalf schepje, mixen met water
  • Blauwe bessen of aardbeien, een half kopje

Maaltijd 3

  • 120 gram kippenborst filet
  • Bruine rijst: ongeveer 1/3 kopje
  • Brocolli: 1 kopje

Maaltijd 4

  • 120 gram witte tonijn
  • 1 theelepel saus

Maaltijd 5

  • Witte vis: panga filet etc.
  • Kleine salade
  • 120 gram groene bonen, gestoomd

Maaltijd 6

  • Eiwitten: 3
  • Avocado: ¼ kopje

Christine gaf aan dat het volgen van het dieet het moeilijkste is. Echter, je hoeft het slecht 3 maanden te volgen in combinatie met voldoende sport. Een betere manier om een beachbody te trainen bestaat simpelweg niet.

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *